پر از حرف و کلامم ولی بخاطر روز مرگیها و هضم شدن در شکم سیری ناپذیر روزگار وزندگی ، خیلی بیشتر از خیلی وقتها فرصتی برای گفتن و
نوشتن پیدا نمیکنم و یا اصلافراموش میکنم و در حالیکه سنگینی حرفها را حمل میکنمسرگیجه ناشی از تجمع اونا رو پای صفرا می زارم..گاهی در برزخ بودن یا نبودن خیره به گذشته ها واردزمانی نامعلوم میشم که عطر خاطره های ریز و درشتبا بوی ناخوشایند حسرتها فضای آنرا پر میکند.لحظهای درنگ میکنم و کارت بازیگری را زمین می زارم وکارت شاهد را بر سینه میزنم تا شاید نیم نگاهی به بودنمبیندازم و شاید بیدلانه تصنیفی قدیمی را چاشنی نیم نگاهمکنم تا طعمی ملس بوجود بیاد.رشته افکار را بدست باد حاصل از بال زدن هزاران پروانهزیبا می سپارم تا به گلستان واقعی هستی بپیوندد و ذهنمشوشم از هر چه پلیدی و رنج خلاص بشه.چه وقتی بود وقت نوشتن امروز شنبه۱۵مرداد۱۴۰۱ مصادف با۸محرم. ......عاشقانه...
ما را در سایت ......عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 23:11